Palautus-ja peruutusoikeus:
Verkkokaupassamme noudatetaan kuluttajansuojalain mukaista 14 vuorokauden palautusoikeutta. Oikeus koskee ainoastaan avaamattomia, oikeassa lämpötilassa säilytettyjä (huoneenlämpö), käyttämättömiä ja täysin myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus koskee yksityisiä kuluttajia. Palautuskuluista vastaa asiakas. Palautusoikeus ei kuitenkaan koske HoReCa-koon paketteja.
Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön ja täysin myyntikelpoinen. Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen, tulee hänen ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@hernis.fi
Yhteydenotto tulee tapahtua 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautuksen voi tehdä vasta, kun sähköpostiin on vastattu.
Ilmoita sähköpostissa: nimesi, postiosoitteesi ja tilausnumero. Palauta tuotteet postipakettina osoitteella Oy West eSales Ltd, Keskustie 22, 61600 Jalasjärvi. Asiakas palauttaa tuotteet omalla kustannuksellaan. Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.
Palautuksen pakkausvastuu on asiakkaalla. Mikäli tuote on rikkoutunut matkalla huolimattoman pakkaamisen johdosta, pidätämme oikeuden evätä palautuksen.
Jos alkuperäisen tilauksen summa laskee palautuksen jälkeen mahdollisen toimituskuluvapaan summan alle, veloitamme alkuperäisen tilauksen kohdalta hinnaston mukaiset toimituskulut.
Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle (ei esimerkiksi tilisiirtona).
Huom! Emme ota vastaan palautuksia, joista ei ole ensin sovittu asiakaspalvelun kanssa.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta:
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@hernis.fi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Noutamattomat tilaukset:
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus.
Kuluttajansuojalain 6 luvun perusteella tavaran passiivinen noutamatta jättäminen noutopaikasta ei ole etämyyntisopimuksen pätevä peruuttamistapa. Lähetyksen noutamatta jättäminen on syy kaupan purkautumiseen. Veloitamme 19,90 euron arvosta toimitus ja käsittelykuluja tilauksista, joita ei ole noudettu postista Postin antaman säilytysajan puitteissa.
Jos jostain syystä et ole päässyt noutamaan lähetystä, olethan meihin mahdollisimman nopeasti yhteydessä. Jos emme ole ehtineet hyvittää sinulle mahdollista jäännöstä, katsotaan mitä voimme tehdä.
Virhetilanteet
Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä asiakaspalveluumme sähköpostitse:
info@hernis.fi
* Toimitamme vain Suomen sisällä. Emme toimita tuotteita ulkomaille.
* Tilaamalla verkkokaupastamme hyväksyt nämä toimitusehdot ja henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojakäytäntö.
Yhteystiedot:
Oy West eSales Ltd
Y-tunnus: 3179455-2
Keskustie 22, 61600 Jalasjärvi
info@hernis.fi